marți

Un week-end perfect la Hotel Miorița, Neptun

Hotel Miorița a fost, în primul week-end al lunii mai, gazda Galei Spring SuperBlog 2019, la care am participat și eu, ca de fiecare dată, cu deosebită plăcere, alături de prieteni, super bloggeri și nu numai. Locația aleasă de organizatori a depășit toate așteptările noastre, oferindu-ne zile de neuitat, într-o atmosferă deosebit de caldă, primitoare, plăcută și relaxantă, un loc unde aș reveni oricând cu cea mai mare plăcere. Căci, ce poate fi mai relaxant decât să petreci câteva zile la malul mării, într-o locație de vis, înconjurată de verdeață, triluri de păsări și prieteni, servind meniuri deosebit de gustoase și extrem de variate și tot felul de deserturi apetisante și delicioase!? Iar pentru toate acestea, trebuie să-i mulțumim din suflet doamnei manager Ana-Maria Nedelcu, care a reușit să ne ofere, cu amabilitate, clipe unice, de neuitat, pe toată perioada.

Super-Blog nu este doar o competiție, este, de fiecare dată, o nouă experiență foarte frumoasă, inedită, cu totul specială, este o adevărată comunitate, locul unde ai ocazia să întâlnești persoane care au valori și principii de viață aparte. Super Blog este despre prietenie, despre ambiții și realizări. Super Blog este o experiență ce merită să fie trăită din plin, ediție de ediție!

Competiția a avut 18 probe și a fost un pic mai grea decât mă așteptam. Cu toate acestea, m-am ,,cocoțat” ușor până pe locul 21 și-am prins chiar un premiu III, cu articolul ,,Îmbunătățește-ți viața cu ajutorul jocurilor de societate”. N-am avut strategii de niciun fel, am scris majoritatea articolelor pe ultima sută de metri, cum s-ar zice, și asta s-a văzut în fiecare notă. Iar organizarea timpului este esențială! Un articol de top cere multă documentare și, recunosc, că n-am beneficiat, efectiv, de timpul necesar pentru a face acest lucru cum trebuie. Data viitoare, cu siguranță! ;)

Pe lângă bucuria revederii, am avut parte și de surprize care mai de care mai plăcute din partea organizatorilor: un tur al orașului Mangalia - am vizitat Muzeul de arheologie  CallatisCasa de Cultură, Portul turistic, Geamia Esma Han Sultan, cel mai vechi lăcaș de cult musulman din România, ridicat în anul 1575. Geamia este înconjurată de cimitirul mahomedan ce conține morminte vechi de peste 300 de ani.

Apoi, în incinta Hotelului Belvedere (vechiul Hotel President) am admirat exponatele din mini-muzeul arheologic (părți din ruinele cetății Callatis, descoperite în perioada modernizării hotelului).

Am mâncat șuberek, am făcut mustăți de la airan și apoi ne-am delectat cu o bragă deosebit de gustoasă (o băutură răcoritoare tradițional tătărească).

Ne-am super-distrat în Paradis Land din Neptun, al doilea cel mai mare parc de aventură din țară (după cel de la Brașov). Amplasat în pădurea Comorova din stațiunea Neptun, pe o suprafață de două hectare, Paradis Land a atras deja peste 10.000 de turiști aflați în vacanță în sudul litoralului, dar și localnici. Cele mai ușoare sunt traseele marcate cu alb iar cele mai grele, aflate la înălțimi de 10-12 metri, sunt marcate cu roșu și negru. Există și un traseu special pentru tiroliene, în lungime de 1200 de metri, precum și un panou de cățărare cu diferite grade de dificultate. Litoralul românesc avea nevoie de un astfel de loc, unde turiștii pot petrece clipe minunate de relaxare atunci când nu sunt la plajă, cred că este unul dintre cele mai bune lucruri care au prins viață pe litoral, iar eu le doresc mult succes!

Mulțumesc, încă o dată, organizatorilor pentru acest week-end perfect!

Am plecat de la Hotelul Miorița din Neptun cu convingerea că și litoralul românesc beneficiază de condiții excelente la prețuri decente, hotelul fiind un adevărat punct de reper al ospitalității românești de pe malul Mării Negre, și, tocmai de aceea, nu trebuie, în niciun caz, să mai alergăm la vecinii noștri bulgari pentru un sejur perfect la mare!