miercuri

Salvarea a venit de la SPORT GURU

-sau Sub deviza ,,COLACEII JOS!"-

Azi sunt foarte bucuroasa pentru ca tocmai am gasit in oferta de la SportGuru.ro o bicicleta pliabila , adica exact lucrul pe care-l cautam de ceva timp.
 Acum o luna mi s-a furat bicla si eram foarte necajita pentru ca ma obisnuisem sa-mi petrec cam 1 ora/zi plimbandu-ma prin parc, pe malul Dunarii sau imprejurul orasului.

Dar sa va povestesc cum am ajuns sa imi placa atat de mult sa ma mentin in forma si de ce sunt asa fericita ca am gasit aceasta bicicleta de la SportGuru.ro

Eram intr-un magazin cu prietenele mele si admiram o rochita minunata pe un manechin. Privirile mele admirative pesemne ca au inceput sa ,,alunece" pe rochita, patandu-i cumva forma, asa ca vanzatoarea s-a simtit ,,obligata" sa-mi reteze avantul printr-un sec: ,,N-am marimea dumneavoastra!". Am, ce-i drept, un colacel (sau doi?!), dar la o asa rusine nu ma asteptam, sincera sa fiu! Acesta a fost momentul declansator al dorintei mele arzatoare de a slabi.

Si iata-ma in fata unei mari si grele incercari!
Sub deviza ,,Colaceii jos!" :D mi-am facut un plan si am introdus exercitiile fizice in viata mea si-asa mult prea ,,inghesuita". Initial mi-am facut un abonament la sala, dar n-am putut sa ma incadrez in programul lor strict, asa ca dupa doar doua saptamani am renuntat.

Dar n-am renuntat si la plan! (Y)

Dintr-o joaca, mi-am regasit dragostea pentru vechiul meu prieten, Pegasul <3 .. si, cum gaseam cateva minute libere, ma urcam in sa si ,,zburam" prin parc. Doar noi doi, fara alte diete suparatoare am reusit sa dam jos cateva kilograme.Plus ca,daca ma plimbam seara, stresul acumulat in timpul zilei, simteam ca se evapora. Am instalat si o aplicatie pe telefon(sunt tare, nu?! :D) care calcula numarul de kilometri parcursi si-mi afisa traseul pe harta. Eram asa mandra cand reuseam sa-mi dobor vreun record!
Numai ca Pegasul meu drag intr-o zi m-a ,,parasit" sau pesemne ca altcineva avea mai mare nevoie de el.

Asa ca am inceput cautarile...trebuia sa-mi gasesc un nou prieten cu doua roti.

O prietena mi-a recomandat bicicleta mtb de la SportGuru.ro pentru ca despre ei se vorbeste destul de mult in ultima perioada si ofera produse 100% originale, cu preturi competitive nu doar la nivelul tarii noastre, ci si la nivel european.
Din multitudinea de produse care mai de care mai atragatoare, mi-am ales o bicicleta pliabila de care sunt indragostita pana peste urechi! Si pentru ca nu m-am putut abtine am luat si pantofii de alergare de la faimosul SportGuru.ro .

Pentru ca am descoperit beneficiile aduse de miscare, am ramas un fan al biclei si incerc sa-i deprind cu acest obicei si pe cei apropiati. Miscarea iti pastreaza sanatatea, iti confera o stare de bine, iti da energie si chef de viata. Va spun sigur, din experienta traita de mine!

Multumesc SportGuru.ro pentru sustinerea pe care ne-o ofera si ca reusesc sa ne surprinda placut de fiecare data cu produse noi, preturi mai bune, promotii, evenimente si foarte multa inovatie!

P.S. Dupa ce colaceii inestetici au renunatat la mine, m-am dus victorioasa la magazinul cu pricina sa-mi probez rochita. Vanzatoarea mi-o reteaza sec: ,,Nu mai avem modelul acela!" :((